WHat's Nuffy Say?

09 March 2009

Aku \di TAG/

CEShh dan ceshh dan Ceshh..apela rules benda alah ni..xbesh langsung!Nah aku dh update!..LALALA...so u all ni rules nya "“The rules are simple. Use Google Image to search the answers to the questions below. Then you must choose a picture in the first page of the results, and post it as your answer. After that tagged 6 people.”


HAhaha..untuk pertama kalinya aku di tagged ..oleh cikbob..tapi terpikir gak ape guna nya tagging mentagging sesama blogger ni ek..pape pon..layan jelaahh... aku telahpun terseksa menjawab tag ni.selama 9 hari 12 jam 30 minit 45 saat aku menghabiskan masa...hukhuk..

1.I am proud to be a daughter of en.nordin n pn.hapimah (anak mithali ni..)



2. I really want to go to paris (umah kak ipaq baru laa) & genting (waargh...dah lama nk p citu) & great wall china( hubby dah muak pegi situ)... nak bercuti sampai 7 hari tujuh malam..




3. My favorite place is in front of my pc (tempat mengisi masa lapang.

gmbar dr tepi diambil masa tgh surf..ada iras en.nordin x?
4. My favorite thing is im into comics and sketching (bagus tau sketch leyh release tension and bring more ideas..)




and new fav thing was fishing dgn hubby.

5. My favorite drink is teh tarikkk (dahaga pulaks...)



6. My favorite food(s) are semua nasi goreng (xkesah la ape jenis nasi goreng punn..janji masyyukkk..)





7. My favorite color is RED and PURPLE




8. I live in PEKAN BANDAR DIRAJA (currently)
mmg cantik bandar pekan...

9. I was born in PEKAN jugee

tp bukan kt masjid ni la
kat kampung Salong,pekan.

10. My college
UTM SKUDAI
ni la pintu gerbang UTM.tempat pakgad tggu kitorg yg slalu jd bekmen
11. My favorite stories are UPIN & IPIN
betul betul betul..

12. My hobby is sleeping and yawning


sedap tidor xhengat..menguap pulak leh main lawan nguap dgn mak


13. I wish for this : insyaAllah

nak kuruskan BADANN..hoho
nak ada UMAH sendiri...
nak pregnant..amenn..

nak kete comei cm ni~ hoho


I am tagging: MIMPI MOON, MEMOIR SEORANG GURU err tu jelah kot setakat ini..daa

5 comments:

naufal/afif/go said...

hukhukhuk...mcmaner nk wat..arahan xjelas la

Anonymous said...

oiii...cik meza..jawab soalan tu.. pastu gambar kena amik dari google search..gamba cik nodin ngan pn pimah tu ada ke kat dlm google search? baca balik arahan nih
“The rules are simple. Use Google Image to search the answers to the questions below. Then you must choose a picture in the first page of the results, and post it as your answer. After that tagged 6 people.”

myza said...

mu xbagitau pon rules nya awal2!!!!....

Anonymous said...

mu tak tanya pong, mu janagn ikut aku..aku mmg seorang yang suka langgar peraturan.

myza said...

aisey

.