WHat's Nuffy Say?

06 October 2009

My 1st WEDD ANNIVERSARY


Wah dah setahun rupanya aku melayari hidup berumah tangga.Tak terasa pulak (eleeh..) Ahad lepas genaplah setahun usia perkahwinan ku dengan suami tercinta..Ingat lagi tarikh 4 Oktober 2008 (share tarikh dengan ervezan-member ku) bersanding dengan orang tercinta Hermifaizal..cewah paling berdebar saat diijabkabulkan..Tapi alhamdulillah sepanjang setahun ni, semua onak dan duri telah dilalui mematang pikiran..Harap dapat langkah lebih jauh lagi dengan suami tersayang.Walaupun tak celebrate untuk hari penting kami tapi untuk hargai diri pasangan.. kami pun bertukar hadiah..Hehehe..aku je tak bagi lagi present untuk sang suami..Dia awal2 lagi dah buat suprise bagi hadiah.(wawawa..terharu nyah)..Thanks abang.. Ni sayang abang selalu..ekeke..

Bila dah kahwin baru rasa asam garam hidup. Perjalanan masih jauh..Berdoa sangat pada Tuhan panjangkan umur kami dan jauhkan kami dari segala bala dan bencana.Semoga kami bahagia hingga ke akhir hayat berdua..Lepas ni moga-moga dikurniakan anak adam & hawa penyeri hidup..amin amin ya rabbal alamin..

Pada kawan2 yang bakal melabuhkan tirai status bujang anda..bersedialah menempuhi level baru( mcm main games plak) dalam hidup anda..Setelah berkahwin ni, selangkah kaki anda telah memasuki new lifestyle..semua kene ubah dan kena banyak-banyakkan doa dan sabar..Pada sahabat yang dah bernikah tu,jaga lah rumah tangga sebaik mungkin..Elakkan pergaduhan yee..gaduh2 manja xpe..ekekekke..So pada Husni,Ervezan tahniah kerana sudah memasuki alam berumah tangga..Setakat yang aku tahu paling lama dah kawen Si Ehah la..hampir 2 tahun lebih mungkin.Moga Ehah dan suami berbahagia juga hendaknya...

6 comments:

Anonymous said...

tahniah tahniah... sudah setahun... wahhh, wani plak taktau agi bile.. hihi..

Mamajenn said...

Tahniah myza & hermi..semoga berkekalan hingga ke akhir hayat, hidup bahagia dan dikurniakan zuriat penyeri keluarga...:D Ceh bahasa skema tu nyah!!!

myza said...

awww TQ nyah2 semua...hehehe.insyaAllah wani,ada jodoh nnt tak kemana-cuma jgn tggu lama2 ye~eh qasima dah bape tahun ek???

Mamajenn said...

baru setahun jagung.............. menambah ilmu alam perkahwinan..:D

Anonymous said...

tahniah...myza wt facebook!

wani said...

tahniah..myza wat facebook!

.