WHat's Nuffy Say?

16 November 2009

WOnderful Cake

Akhir bulan oktober lepas ada sorang membe kamceng kat UTM menyambut hari tua beliau yang ke 24 tahun-dah tua dah EHAH tu..Keekekeke Selamat Hari Lahir ye buaT eHah-pastu beliau ada suarakan nak hadiah bday teddy bear dari ku..Nasib baik aku seorang gadis yang chomel dan baik hati sangat..So aku nak buat suprise kepada beliau,maka aku tempah cuppies hello kitty utk nya..harap dia suka..kekeke..dah delivered pon ke rumah beliau..Selesai..gambarnya aku attach di bawah ni..


2 comments:

Anonymous said...

hi myza..TQ for the cuppy cake...so cuutEEE!!!hehe~~(br nak comment la)
eniwei,aku ngan aton nih..die jenjalan+bermalam kat umah aku ni haaa...
hehe..ekceli,ktorang nak cr keje same2..k la..BYE2..honeyyy
-ehah n atonzz-

myza said...

?? aik cr keje plak?nape yer..

.