WHat's Nuffy Say?

19 May 2010

The Fifth Month of 2010

Salam Sejatera semua,
Lama tak mencoret di ruangan ni memandangkan saya punya blog ni terkandas
dan tak automatik update tarikh post saya di blog kawan2..Maka saya buka blog baru tentang hobi saya di sini  dan juga web bisnes kecilan saya di sini..So mana2 yg saya update mesti saya update sekali dengan coretan saya di blog hermyza ni..

Tup tap tu tap dah masuk bulan Mei 2010 ..Cepatnya masa berlalu, bulan depan Mr.Ghazid exam finale for his master study..alhamdulillah dah hampir habis study beliau..Doakan yang terbaik untuk Mr.Ghazid( abg jgn repeat paper ye sayang...) Lepas tu kitaorg moving in to new house (InsyaAllah) kat Kedah nun. Jauh kan dari family kat pahang..nak buat macamana..macam ni la orang dah kahwin kan..hik3...

Tapi pening jugak nak mengemas nanti..Mujur la dah mintak mak simpankan kotak kat rumah untuk kemas barang2 ni..Simpan dalam kotak lebih praktikal kan..takkan nak main campak2 dalam lori nanti.haish..Lepas tu bulan 7 ni for sure mr.Ghazid dah sign on kapal..Mintak2 dia dapat kapal jalan Jepun..ai teringin sangat nak pegi negara matahari terbit nun..Harap kali ni bukan setakat medical check up je..Harap dapat ikut hubby naik kapal skali...amin amin amin..hihihi..

Okla..sampai sini dulu..nanti coret lain okay..

2 comments:

saidiha said...

salam maiza...hehe..nk itut abg nek kpl erk?i/allah boleh neknya..akk br create blog..tu pun bljr dkt yat ekhram..hehe..xpandai nk merapu..hehe..kena mai mood br leh tulis kemende apa yg nk d tulis...hehe

myza said...

kene dtg mood merapu eh bru leh coret..hehhehe..ok nnt bg saya url..leh link ngan blog saya ni tau..jgn lupa link address blog saya dlm blog akak..tenkiu

.