WHat's Nuffy Say?

04 June 2010

Kumpulan Sepah ganti Senario??

Go to fullsize image ---->    Go to fullsize image    Salam semua

Hari ini masih melepak-lepak kat rumah (macam xde keje)..erm padahal banyak keje rumah
Malas nak start mengemas barang ke dalam kotak.Thanks to Mak sebab bagi kotak untuk kami pindah nanti.Love u muah3..hihihi (mesti mak muntah baca ni)

Semalam saye meng'youtube' kan diri, takleh nak tido mata ni..Kul 1 lebih baru tido pg tadi..haish...Search punya search punya search..keluar amy search..eh xde la..hihi keluar la satu sitkom baru astro GELAK KHAS...dibintangi Sepah (Juara Raja Lawak-3) -jepp,shuib,mamat dengan bantuan rakan Raja Lawak yang lain seperti Zizan,Man Belon,Arm,Jehan dll..sangat menarik dan kelakar tak hengat.Semalam sambil tunggu Mr.Ghazid balik study.Duk layan la sitkom baru ni..meleleh air mata sebab gelak sorang2..(mesti jiran aku seram je kan kul 1 pagi bunyik ketawa)..hehehe

Kalau tak caya korang try la tengok sendiri sini (aku baru tau sebab umah aku takde astro).Walaupun suatu masa dahulu kumpulan Senario yang mewarnai dunia gelak geli aku..Tapi lama kelamaan diorang pun tua jugak nanti..dan aku yakin Kumpulan Sepah boleh ganti tempat diorang dengan lawak berani dan slumberger budak2 ni..Tapi bagus jugak dengan ade nya bintang raja-raja lawak ni, dunia hiburan bertambah meriah.Aku suka kalau ada pengarah amik peserta Raja Lawak ni berlakon dalam sitkom ataupun drama..Memang itu tarikan lawak terbaik untuk aku dan family menonton ape je cerita di TV atau Pawagam! Tahniah kepada semua peserta raja lawak baru dan lama~

Go to fullsize imageGo to fullsize imageGo to fullsize imageGo to fullsize image

No comments:

.