WHat's Nuffy Say?

10 April 2011

Biar jauh Beribu Batu ...

Selamat tengah malam..

Hye hari ni saya bersiaran waktu malam plak
Why? Because takleh tido..huhu
Baru je dapat call dari hubby tercinta
Hubby turun darat..shopping2
X hengat tau dia shoppe..
Tapi takpela untuk sape lg..
Kalau bukan utk bini terchenta! ahakss (gedix nyah)

My Beloved!!Misshh U!

Ok masa borak2 dengan hubby
(well zaman teknologi okeh) Duk jauh mana pun
still boleh contact each other..ALhamdulillah...Syukur
Dia citer on the way dari Thai ke H.KOng mmg weather
tak berape elok tengah lautan..Sian hubby n crew2
Melayan ombak gelora dan badaiDemi mencari sesuap nasi
Wah ayat sympathic gituu..hahhahaiish tak tahann..
So mmg rough weather la diorg selama beberapa hari
Mana2 junior yg baru naik kapal tu confirm muntah/pening lalat kot

Seteruk mana cuaca masa perjalanan mereka???
kapal kontena :)



Anda nilai la melalui gambar2 ni :)
For hubby...bini mu ini insaf skejap tgok tau..
huhuhu Miss u..


 Walau bagaimana pun hubby kata, ni besa2 je penangan dia..maknanya?
Ada lagi hebat dia pernah lalui mungkin...Isk3..
Harap2 pekerjaan mereka ni sentiasa di bawah lindunganNya..
Amin...
 Buat seafarer2 di luar sana...ganbatte!!!

Ok ni pict dah smpai H.Kong n achorage~ Alhamdulillah...
Sorry kamera hp je..So view x nmpak sgt la hubby
Xpela leh tgok pict pon cukup la buat maiza...
Xdapat p pun xpa..hihi Thanx abg!

H.Kong Seaview


Sekian....

5 comments:

GoJeS said...

suke la..tdo smbl senyum2 r tu..hihih..
smg perjalanan dan pekerjaan mereka dipermudahkan dan dilindungiNYA...
selamat yeah:)

dieha said...

kita doakan mereka selamat..hati berbunga-bunga yer dapat call dr yg tercinta..a,zam dah smp bintulu..beshhnya....

myza said...

adik gojes: bukian stakat tido trsenyum je siap bdengkor kate ko! hahaha

K.diha/;alaa kak diha lg berbunga2..cik abg nak blik dahh..yahho!tu la hikmah n nikmat tersmbunyi buat akak tau.. :)

GoJeS said...

hahahhaha...tdo berdengkur ko mmg wajib....upssss:p

myza said...

ala adik gojess ckp org sndiri mau ingat laa..wakakaka

.