WHat's Nuffy Say?

08 April 2011

Motivate Myself

Salam...
Hari ini saya a little bit down
Sedih,Sepi,Sunyi....

Tak pernah saya rasa bad bad day...
Apa yang saya perlu kan sekarang..
A few words utk diri ini..
Supaya hati ini tidak menangis sendirian..
Semoga hati ini tenang kembali... :)

Mutiara Kata: credit to Ainun Nasihah

 Pandang la segala yang manis dalam hidup mu 

Usah digusarkan segala kepedihan hari ini 

Hidupmu lebih banyak manisnya dari semua yang pahit..
Ada benarnya..pandang la kisah2 gembira berbanding sedih..tp kenapa masih nak memandang yang tak elok??? Adakah pengaruh syaitan bersama..??




Rintihan Jiwa...
Ya Allah ..aku tidak mahu mengalirkan air mata
Bukan kerana tidak mahu menangis atau kepedihan hati yang sedikit
Namun aku bimbang andai tangisan yang hadir itu
Melemahkan aku di saat aku sedang gigih mencari kekuatan...




p/s: buat si dia..pujuk la secepat mungkin diri ini.....






Sekian

No comments:

.