WHat's Nuffy Say?

09 June 2011

Macam mana?

Salam

Hari ni boringggggg sangat
Pagi tadi terisi juga masa dengan MIL & SIL
yang datang semalam ke SP untuk rawatan tradisional MIL(mother in law)

Kami jalan pegi market
pastu ushar2 pokok mungee
Beli 2 batang pokok kekwa utk hiasan kt umah
Esok la myza update pasal munge tu

Pastu hari ini dalam dilemma
Sebenarnya dalam kepala macam2 nak dibuat
Nak cuci tang tu, nak buat hat ni hat tu kat rumah ni
Even dah plan satu-satu kan
Tetiba kepala ni teringatkan ikan 9 ekor tu..
Rasa down pulak..serta merta kerja lain terbantut

Kenapa myza rasa penat sangat nak mengalo(mengerjakan)
6 biji akuarium tuu..huhu akhir2 ni rasa malas gila
Ngadap diorang mesti takkan jadi kerja lain
Kerja menjahit pun tak jalan..alasan kah???
Nak bersihkan lumut2,jejentik,sisa2 makanan
Ya ampun..abg cepatla balik..
huhuhuhu....

Ikan Kap@Koi dengan sebarau jugak yang senang di jaga
Tak susah hati ni..Jaga arowana macam jaga baby
Kesian ikan2 arowana ku..sesiapa nak beli meh la jenguk umah
Tuan punya dah surrender ni
Nak balik kampung pulak kehkehkeh

Okla ini jela bebelan kali ni
Nak buat kerja hapa satu pon x jadi
Semak samun dah rumah nii
Nak Amah satu!! hahaha senang je ko order yep..

Sekian...
p/s :Kak Norita Wagi..Thanks a lot muah muah!~

4 comments:

dieha said...

cian maiza..nak akk membantu ke..:)

tatabear said...

aik thanks 4 what ek? apakah yg daku lakukan utkmu yek... ekekkeke... abg pon ckp nk bela ikan kt aqua, tp akk awal2 surender.. x reti la nak belek ikan ni... yang ade yg kurus kering.. huahuahua...

GoJeS said...

cian nye mu...kan aku ckp..kemaskan bilik jek...yg len2 tu xpe...huhuh
pelan2 myza;)

myza said...

kak diha & pn Gojes: sebenarnya saya yg MALAS...hahahhaha x tau dek untong.badan beratt!

Kak Norita: sebab pos suwiiitt tu laa :p

.