WHat's Nuffy Say?

25 August 2011

Anak buah sayang ~

Assalamualaikum
Pagi semalam terima call x semena mena dari mama Adam
Eh kenapa pagi2 ni call (pagi ke makcik???)
hahahha..rupanya dia citer anak teruna bongsunya Jimi
Meracau racau rindu manak (amboi teruknya ayat ) hahaha

Sian jimi manak
manak(nama manja ai dengan ank buah kt pahang OKeyy)
Manak duduk sekejap je jaga Jimi masa dia baru lahir
kat rumah Qasima..So selama seminggu tula kita berkasih syg
Aishewah..muntah mama & abah adam!
semangat noq ai kopipes statement abg ai kat sini...hahahha biarla

Sampai macam tu ke sayang Jimi...Sian (padahal ank dia kembung angin kot) hahaha
Tapi siyes sketsa2 camni la buat ai tak tahan nak balik kampung
Jumpa anak2 buah..Oh anak2 buah manak SEMUA- hawa,deney,adam kimi,adam ami,adam jimi,nofai & irpan..manak rinnndu semua.gambar & video jela pengubat hati manak kat korg tau takk..I LAP uolsss!~
tssk tsskk T.T (oii sudah sudah)

Buat jimi manak..terimalah buat tatapan anakanda 
(jimi pandai ke nak tengok???)
jauh di mata dekaattt di hati
hehehhe...



manak love this pict! @melaka kan the big Adams! a.k.a abglong n abgngah Jimi


Ni belum post video menggamit pulang dari Hawa & Danial lagi
Haru mak..gagah juga amek tiket bas balik pahang dr S.petani
HUahauhauhaua...




.....................

dan juga video klip dari Naufal..terbaikk laa

Yang jauh beribu batu lagi laaa manak rindu..baru jumpa sekali
Si tecit IRFAN ni..huhu
Harusla mommy & daddy Irfan post video tetiap mggu cam gini
hihihihi


 p/s: kenapa korg sgt melting kan manak ni...HUwaaa!!

4 comments:

GoJeS said...

jimi no 2 kan..alolololo....tuela manak...p amik tiket skang...
jimi n fam blk phng ke x ry ni...

suh cik bob n fam ry S.P la..ahakkks~

moon n tori said...

mesti si jimi tu kembong kot...(sbb cik bob selalu dok pam tayaq keretapi)haahah..
wah..manak..nofai miss u la..nanti nak uplod vidoe nofai ckp tak nak pulak yer..heheh

Enche Bob said...

Manak, this entry really burn my heart too...waa he didnt miss me! Why! What have u hembus2 him huh? (tguna profile en.boban)

myza said...

GojeS: sapa jimmy no 2 tu? hehehe..xdptla raya sp..nest time kot

Qamon: keretapi ade tayr ke..hahahhak lawak la

Qasima+bob : x hembus pape pun.maybe my tilam gebus yg jimmy dambakan ape lg..gain weight laaa! hahahha

.