WHat's Nuffy Say?

20 August 2011

Kek Chocolate Moist

Assalamualaikum
Selamat bertemu di Ramadhan ke 20
Alhamdulillah sudah selesai kita 1/3 ramadhan
semoga amalan x disia sia kan

Hari ni malas mengomel banyak
Agak penat hari ini
Baru lepas cuci si manja blue rock
Penat ngalahkan cuci si tegap hitam hehehhe

Semalam adik myza sempat melempiaskan masa
Membuat kek choc moist
Dia sendiri teringin nak makan
Alang2 adik hubby nak datang rumah bermalam
Boleh la jamu sekali :)

Sila la jamu mata di bulan puasa
Kalau terliur boleh buat sendiri kat rumah
saya x terima tempahan pun
Apa pun choc moist ini terlebih masak sedikit
tapi masih boleh melegakan stress tatkala disuap ke dalam mulut
Aaaahhh~!!!
hehehhehe...
Tudiaa meleleh choc ganache


Strawberry as a top


Have a slice !

Selamat berbuka puasa semua!

p/s: hari ini menu berbuka I/Allah gulai tongkol,cencaru bakar,sambal telur rebus dan sawi aja :)

6 comments:

dieha said...

maiiiiiiiiiii...tak tahan tgk yg slice tu..sedapnya..perut tetiba bunyi..

Nurhani said...

sedapnya.. nak jugak tapi nak buah starwberry jer.. bleh tak

Lia said...

sedaplah maiza... tertarik menarik kek tu mmg da boommm... hihii

myza said...

kak diha: 25hb ni dapatla makan puas2 na...

Hani: nnt 25hb tuntut kak kak diha strawberrynyaa..hehehe

Kak Lia: mana tau sedap ?? nampak ja tempting kan..hahahha

GoJeS said...

waa.hebak la cik pae...leh la duk lame2 ngn akak myza cumey..knpom jd master chef pastue:)

myza said...

Gojes: konpom jadi tembam cm kakak nye..ni pun nsb baik posaaaaa..hahaha

.