WHat's Nuffy Say?

22 August 2011

Menu Berbuka

Assalamulaikum
Berjumpa di ramadhan ke 22
lagi 2 hari adik myza dah nak balik Pekan
Sobs sobss...sedeyh xde member nak gado dah

Tapi Tuhan bg kegembiraan lepas tu
Thank u Allah
Sebab saya ada peluang culik kekasih hati dari lumut sekejap
aminnnn....dapatla berpuasa kat rumah :)
Seronok nyeww

Dalam banyak2 menu berbuka
rasanya menu hari ke 20 la paling meriah..huhu
Menu lain x dan snap..dah makan baru ingat
Ni pun menu ke 20 mmg sesi menghabiskan stok dalam esbox
Jom layanssss

Khas untuk tatapan Mr.hafiz (abgku yg jauh d perantauan) haha

Jemput makan menu simple aje

Sambal telur rebus by IZA NORDIN

Sayur sawi & carrot wif fishcake (sawi je iza makan ) huhu

cencaru bakar

Gulai tongkol :)

4 comments:

Lia said...

rajinlah anak2 pak nordin masak ye.. heheee :)

moon n tori said...

besnyer manak...wah..pasni..leh la makcu masak tuk tok pimah lak kan...bravo..da mcm makcu g kusus memasak la plk..ehheh

GoJeS said...

yeee..dpt date lg...

waa...terliuq nengok ni..

myza said...

Kak Lia: pemalass sebenarnya.kalau rajin dah keluar dah nasi kerabu,nasi minyak,nasi ayam..hahahha

Qamoon: harap2 mcm tu la..saje dia malas padahal boleh je buat smua..

GojeS: ngedate skejap je nok hihi

.