WHat's Nuffy Say?

22 February 2012

Restoran SATAY RATU sungai petani

Assalamualaikum..

Anda dah penat fikir nak makan kat mana?
Sama la mcm kami hua huaa..
Di saat brg dapur kosong heningg..
Tiba2 perut lapar macam macam
Haihh..hujan2 plak tu
Apa lagi hubby plak tetiba teringinnn
Nak makan SATE...

Dah lama dah nampak signboard ni
Restoran Satay Ratu ni tak susah nak cari
Ikut je jalan lencongan timur Sg Petani
Dari Hospital SUltan Abdul Halim tu teruss aja 
sampai traffic light bandar perdana,simpang 4
yang ada showroom proton tu sila la buat Uturn
Satay ratu ni terlindung sikit jalan nak masuk nya
Memang ala-ala ratu la agaknya..

Satay ayam 60 sen secucuk
Daging pulak 70sen..kuah dia sedap
Kena la dengan tekak kami..
Siapa teringin leh la p cuba :)







p/s: Sayang tempat nya tak berapa strategik ...

5 comments:

dieha said...

myza..ada satu lagi tempat...sedap sate dia...besar2 macam sate kajang..di dataran jalan besar..:)try plak di sana nnt..yang taw fu sedap..melayu kita punya..

myza said...

dataran jalan besar.betui ka kak? kena try ni.nyoq suka :)

yusezali yus said...

Dataran jam besar kot....bukan dataran jalan besar..kikiki

yusezali yus said...

Dataran jam besar kot....bukan dataran jalan besar..kikiki

yusezali yus said...

Dataran jam besar kot....bukan dataran jalan besar..kikiki

.